Welke betaalopties zijn er?
Betaalopties
Wanneer je een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen een aanbetaling te doen, of het volledige bedrag in één keer te betalen. Daarbij kun je kiezen voor een van de volgende betaalmogelijkheden:
iDEAL
Betaal gemakkelijk en snel via iDeal. Bij het afrekenen word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalpagina van je eigen bank. De afschrijving is direct zichtbaar op je afschrift.
iDEAL IN3
Met iDEAL IN3 krijg je de optie ‘in drie keer te betalen’ zonder hier rente over te moeten betalen via de betrouwbare betaalmethode iDEAL.
Lease - SprayPay
Bij SprayPay heb je de keuze uit verschillende leaseperiodes, variërend van 12 tot 60 maanden. Zo vinden we altijd een optie die perfect aansluit op jouw budget en behoeften.
Het aanvragen van een lease was nog nooit zo eenvoudig. Je ontvangt een link waar je alleen nog maar je gegevens hoeft in te vullen. En als je ook je salarisstrook uploadt, krijg je binnen 15 minuten te horen of je leaseaanvraag is goedgekeurd.
Geen lange wachttijden meer. Zodra je leaseaanvraag is goedgekeurd, kan je je product afnemen.
Na 30 dagen gaat je eerste betaaltermijn in. Zo kun je snel genieten van je nieuwe aankoop.
Pinnen
Je kunt bij ons in de winkel pinnen. Let op! Jouw bank kan een limiet hebben op het maximaal te pinnen bedrag (vaak is deze €2500,-). Mocht je voorkeur uitgaan naar pinnen, dan kun je de bank verzoeken deze limiet, indien wenselijk tijdelijk te verhogen.
Contant
Gewoon contant betalen kan ook. Dit kan zowel bij ons in de winkel, als bij bezorging thuis. Bij bezorging thuis; zorg dat je het gepast hebt, want onze chauffeur heeft geen wisselgeld.
Visa/Mastercard
Via onze webshop kun je afrekenen met een creditcard van Visa of Mastercard. Onze pinautomaten in de winkel zijn niet geactiveerd voor credit card.
*Wij rekenen 3% extra voor deze betaaloptie.
IN3. Betaal in 3 gelijke termijnen
- Betaal direct je eerste aanbetaling met iDeal.
- De bestelling wordt klaargemaakt en op afspraak uitgeleverd.
- Binnen 30 dagen doe je de 2e betaling.
- Binnen 60 dagen doe je de 3e betaling.
- +3% administratiekosten.
*IN3 voert een snelle kredietcheck uit op basis van de door jou ingevulde gegevens.
Mocht je een fout maken bij het invoeren van je gegevens, dan wordt je IN3 aanvraag afgekeurd.
Je aanvraag kan worden afgekeurd vanwege bijvoorbeeld een kredietregistratie bij het BKR of onvoldoende saldo.
Je ontvangt dan de melding: Helaas kun je met de ingevoerde gegevens geen gebruik maken van IN3 gespreid betalen. Voor meer informatie verwijzen wij jou door naar de klantenservice van IN3. Dit kan per e-mail via klantenservice@payin3.nl, telefonisch via 088-3993333 of via WhatsApp op 06-13532775.
Waarmee kunnen we je helpen?
- Over La Souris
- Onze winkels
- Onze Servicepunten
- Werken bij La Souris? (Vacatures)
- De openingstijden van onze klantenservice
- [OUD - uit per 21okt2022] - Privacy- en Cookieverklaring
- La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari)
- La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL!
- Laagste prijsgarantie scootermerken
- Corona (UPDATE 15/2/2022)
- Helmplicht voor snorfietsers
- Fietsplan; (elektrische) fiets of scooter
- Privacyverklaring La Souris B.V.
- Waar kan ik mijn fatbike verzekeren?
- Handleidingen Don Souris
- Fatbike keuzehulp
- Scooter keuzehulp
- Keuzehulpen
- Onderhoudspakketten benzine scooters
- Onderhoudspakketten elektrische scooters
- Onderhoudspakketten Fatbikes
- Meestgestelde vragen (FAQ)
- De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?