Laagste prijsgarantie Bezorging & service aan huis 16 winkels

Reviews

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten om hun ervaringen met La Souris te delen op het onafhankelijk klantbeoordelingenplatform Google.

Reviews

Wie kan onze scooters of fatbikes beter beoordelen dan onze eigen klanten? Iedere dag werken we hard aan het verbeteren van onze service, en dat werpt zijn vruchten af. Heeft u tips en/of tricks voor ons, beoordeel ons via onderstaande link:

Geef ons een review over uw bestelde scooter of fatbike!

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Aanvragen van een kenteken Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van jouw scooter Een scooter afhalen Levering van scooters in België Levering van scooters in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten Onze blogs

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onderhoudspakketten scooters (vanaf 1 sept. 2022) Onderhoudspakketten scooters (vóór 1 sept. 2022) Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari) La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL! Laagste prijsgarantie scootermerken

Meestgestelde vragen

Corona (UPDATE 15/2/2022) Helmplicht voor snorfietsers Fietsplan; (elektrische) fiets of scooter Meestgestelde vragen (FAQ) De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?
Beoordeling door klanten: 4,1 van 5 - 2.414 beoordelingen