Dat waren veel verzoeken!
Je hebt ons te vaak achter elkaar benaderd. Probeer het over een paar seconden nog eens.
Doorgaan

Corona (UPDATE 15/2/2022)

1. Corona en La Souris

Na de toespraak van dinsdag 15 februari 2022, hebben wij het volgende in achting genomen:

  • Onze winkels mogen weer volledig open, zonder restricties! Je kan een bestelling plaatsen in één van onze winkels, via onze webshop, telefonisch of via e-mail. Bestellingen worden direct afgehandeld door onze medewerkers.
  • Alle (online) bestellingen leveren wij zoals je van ons gewend bent.
  • De werkplaats is geopend voor onderhoud, schade en reparaties aan jouw scooter(s). Plan een afspraak in.
  • Onze medewerkers zullen de passende hygiëne maatregelen te allen tijde hanteren.

2. Meestgestelde vragen (indien coronamaatregelen van toepassing zijn)

Hoe kan ik tijdens corona het beste een bestelling doen bij La Souris?
Wij leveren alle bestellingen uit zoals je van ons gewend bent! Je kan een bestelling plaatsen in één van onze winkels, via onze webshop, telefonisch of via e-mail. Onze medewerkers helpen u graag.

Wanneer ik online in de webshop van La Souris een scooter bestel, wordt deze dan nog wel uitgeleverd?
Ja, online bestellingen leveren wij gewoon uit. Onze chauffeurs zullen de scooter netjes aan huis bezorgen. Uiteraard houden onze chauffeurs zich te allen tijde aan de coronamaatregelen.

Zijn tijdens corona alle scootermodellen of merken bij La Souris nog wel leverbaar?
Ja, je kan elke scooter die op de website staat, bestellen zonder zorgen. Ook komen er wekelijks nieuwe voorraden naar ons magazijn toe. Hierdoor kunnen wij garanderen dat de scooter van jouw dromen nog beschikbaar is! Bekijk onze scooters.

Kan ik bij La Souris terecht voor service, onderhoud, reparaties en schade tijdens corona?
Ja, onze werkplaatsen in onze winkels zijn geopend voor onderhoud, schade en reparaties aan jouw scooter(s). Maak snel een afspraak, zodat je zeker weet dat je scooter tijdens corona in topconditie blijft.

Heb je (milde) gezondheidsklachten?
Het RIVM adviseert iedereen met (milde) klachten, zoals verkoudheid, hoofdpijn of hoesten, zoveel mogelijk afstand te houden van andere personen. Wij van La Souris willen dan iedereen met (milde) klachten ook adviseren om zijn/haar afspraak te verplaatsen en thuis te blijven. La Souris hoopt met deze maatregel iedereen in Nederland gezond te houden.

Waarmee kunnen we je helpen?

Hulp nodig bij het kiezen?

Wij helpen je graag verder

Bereikbaar van 09:30 tot 16:30

Binnen 24 uur reactie

  • Bancontact
  • MasterCard
  • Maestro
© 2008 - 2024 - La Souris B.V.
Beoordeling door klanten:
Trustpilot: 3.9 / 5 - 3814 beoordelingen